Питання, що виносяться на конкурсне випробування до 1 класу

  1. Психосоціальна зрілість  (перевіряється тестом 10 за методикою  С.О.Банкова).
  2. Образне мислення (перевіряється за тестом І.А. Барташнікової).
    1. 1.«Ломиголовка з паличками». Перевіряється здатність дитини створювати з елементів об’єкт.
  3. Логічне мислення.
    1. 1. Порівняння. Знайти вирізаний клаптик.
    2. 2. Узагальнення. Знайти зайвий предмет (малюнок).
    3. 3. Змістове співвідношення. Знайти пару.
    4. 4. Розпізнати за контуром предмети на спільному малюнку.
    5. 5. Задачі на «+», « — »
    6. 6. Встав пропущені числа.
    7. 7. Полічи до 10, називаючи тільки парні числа.
    8. 8. Лічба. Порахувати, визначити де більше, менше.
    9. 9. Назви геометричні фігури, що є на малюнку.
  4. Розвиток пам’яті
    1. 1. Зорова пам’ять. «Впізнавання фігур».
    2. 2. Слухова пам’ять. «Запам’ятай 10 слів».
  5. Розвиток уваги.
    1. 1. Знайди 10 розбіжностей.
    2. 2. Знайди доріжки.
  6. Оточуючий світ.
    1. 1. Які пори року зображено на малюнках?
    2. 2. Назви дикі і свійські тварини. Чим вони відрізняються?
  7. Психологічний супровід під час вступу дітей-шестирічок до школи. Розвиток дрібної моторики (за методикою А.Керна і І. Йорисика)
    1. 1. Намалюй людину за зразком. Методика «Аналіз зразка».
    2. 2. Розвиток дрібних рухів. Методика «Дрібні рухи».
    3. 3. Намалювати візерунки за зразком. Тест «Графічний диктант».
  8. Розвиток мови і мовлення.
    1. 1. Поділи предмети на групи.
    2. 2. Назви зображені предмети, скажи в кожному слові перші і останні звуки. Як називаються букви, які їх позначають?
    3. 3. Придумай оповідання за малюнком, використовуючи слова:…
    4. 4. Назви одним словом.
    5. 5. Назви слово з протилежним значенням.
    6. 6. Придумай сам.
    7. 7. Послухай та повтори слова.
    8. 8. Завдання на запам’ятовування та відтворення слів за картинками (покажи слово на малюнку).
    9. 9. Назви перший та останній звуки у слові.
    10. 10. Повтори римівку за вчителем.