Науково-методичний калейдоскоп

Ось і закінчилися зимові канікули!!! Напевно, на землі немає ні однієї людини, яка б не любила зимових канікул. Як правило, це пора різдвяних свят із купою позитивних емоцій. Можливість досхочу відпочити і провести багато часу зі своїми рідними…

А для педагогічних працівників доброю традицією вже стало проведення науково-методичного марафону:

  • Семінар-практикум для вчителів англійської мови «ЗНО: аудіювання»
  • Тренінг для молодих та малодосвідчених педагогів «Технологія створення позитивної мотивації на успіх»
  • Психолого-педагогічний консиліум «Наступність у викладанні»
  • Методичні об’єднання всіх предметних кафедр:
      • Художньо-естетична кафедра «Роль особистості вчителя в активації творчого розвитку учнів на уроках художньо-естетичного циклу»
      • Кафедра групи продовженого дня «Формування творчо-обдарованої дитини»
      • Кафедра фізичного виховання «Аналіз особливостей сучасного підходу особистісно-орієнтованого навчання»
      • Кафедра початкових класів «Результативний урок: завдання, форми, методи, прийоми роботи»
      • Кафедра іноземних мов «Застосування комунікативних методів розширення мовленнєвої практики»
      • Кафедра класних керівників «Гармонізація родинного та шкільного виховання на засадах педагогіки життєтворчості»
      • Фізико-математична кафедра «Ефективні методи роботи на уроках фізико-математичного циклу та інформатики»
      • Суспільно-природнича кафедра «Формування  ціннісних орієнтирів учнів у загальноєвропейському контексті»
      • Кафедра філологічного циклу «Інтерактивні технології на уроках української філології»
  • Педагогічна рада:
    • Партнерство родини та школи у формуванні творчого потенціалу та розвитку обдарованої дитини в умовах становлення інформаційного суспільства. Взаємодія школи і сім’ї: стратегії, технології, моделі.
    • Роль шкільної бібліотеки, щодо виховання інтересу до книги, читання.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

1 × 3 =